Тіркеуші-офис бөлімі
Кредиттік технологиямен оқыту жағдайында білім алушылардың академиялық деңгейін есептеу және олардың оқу кезеңдеріндегі білім жетістіктерін тіркеуді сапалы түрде жүргізу.
Офис – тіркеуші міндеттері:
- Оқу үрдісін ұйымдастыру;
- Білім алушыларды пәндерге тіркеу;
- Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау;
- Академиялық күнтізбенің орындалуын бақылау;
- Баллдық-рейтингтік жүйені ұйымдастыру және оның жүзеге асырылуын бақылау;
- Академиялық жазбаларды сақтау;
- Емтихан тізімдемесін (ведомость) шығару;
Офис – тіркеуші қызметінің негізгі түрлері:
- Академиялық жазбалар мен тіркеу үрдісін басқару;
- Эдвайзерлермен бірге білім алушылардың жеке оқу жоспарларын жасайды;;
- Білімді бақылаудың барлық түрлерін ұйымдастыру және өткізу;
- Білімгердің академиялық үлгерімінің есебін жүргізу;
- Транскрипт беру;
- Академиялық қарыздар мен оқу бағдарламаларындағы айырмашылықтар үшін жазғы (ақылы) семестрді ұйымдастыру және бақылау;
- Басқа жоғары оқу орнына ауысқан білімгерлерге академиялық анықтама рәсімдеу;
- Диплом және диплом қосымшасын жоғалтқан түлектерге (дубликат) рәсімдеу;
- Академиялық ұтқырлық шеңберінде шетелден оқып келген білім алушылардың құжаттарымен жұмыс жасайды;
- Түлектердің дипломдары мен диплом қосымшаларын дайындау, рәсімдеу, тіркеу, беру жұмыстарын жүргізеді;